ÖNSKE DESIGN


(Klicka på bilden för att komma till hans sida)
En design åt Basaric

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej. alltså, Jag undrar om du har lust att kirra min blogg? :p för du värkar grym på att designa :p och jag är usel påt! så om du skulle vara jätte snäll, har du lust att hjälpa mig? :)

mvh emma

2008-10-06 @ 21:33:26
URL: http://emmasjolin.blogg.se/
Postat av: victoria

hej ,jag skulle verkligen behöva hjälp med min bloggdesign.. har du lust att hjälpa mig ? :)

Hör av dig. mvh victoria

2008-10-08 @ 14:27:17
URL: http://dianavictoriannordstrom.blogg.se/
Postat av: victoria

tack på förhand :) men vad har du för mail andress då? :P mvh victoria

2008-10-12 @ 19:29:53
Postat av: Victorian

va bra :) men går de bra om jag skickar bilderna imorrn elr på fredag ? får nämligen tillbaka min dator då eftersom den är på lagning och just nu sitter jag vid en som är helt tom ..

2008-10-15 @ 09:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0